راه های ارتباطی

شماره های تماس

جهت مشاوره و خرید کالا

اپلیکیشن استرا

پیام رسان ها

دریافت اطلاعات بیشتر

سوالات متداول

مزیت خرید آنلاین نسبت به حضوری چیست؟

خرید آنلاین باعث صرفه جویی در وقت و هزینه مشتری می شود، در این روش خرید، مشتری ضمن دسترسی دقیق و کامل به اطلاعات محصولات و خدمات، می تواند در هر ساعتی از شبانه روز و با مشاوره دوستان و اعضای خانواده، خریدی آرام و مطمئن را تجربه کند و به جهت عدم تحمیل بسیاری از هزینه های فروش به فروشنده، عموما خرید ارزانی را صورت می دهد و باز به جهت نرم افزاری بودن خرید و حفظ سوابق خرید، مزیت های ویژه ای در حین خرید یا در آینده در اختیار مشتری قرار می گیرد که امکان ارائه آن در خریدهای سنتی وجود نخواهد داشت.

چه زمانی میتوانم سفارش خودرا ثبت کنم؟

شما از ساعت 10 صبح الی 5 عصر و روزهای اداری می‌‏توانید سفارش خود از طریق شماره های روبرو ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش هایی که در ساعت‏ های غیرکاری (از ساعت ۱۷ تا ۸ صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد. 

چقدر زمان میبرد تا سفارش خودرا دریافت کنم؟

مدت زمان ارسال سفارش به شیوه ارسال، و روز دریافت سفارش بستگی دارد و عموما در طی فرآیند خرید از آن مطلع خواهید شد.

چطور مطمئن شوم سفارش سالم به دستم میرسد ؟

ما کالای خریداری شده را به صورت کاملا مطلوب بسته بندی می کنیم تا مطمئن شویم که کالا سالم به دست شما برسد. با این حال چنانچه از کیفیت کالایی رضایت نداشته باشید، می توانید آن را ارجاع یا تعویض کنید.

زمان تحویل در شهرستان ها چقدر است؟

زمان تحویل محصولات در شهرستان بسته به نوع سفارش، نحوه ی ارسال پستی و مسافت، بین ۱ تا 6 روز کاری است

آیا میتوانم سفارشم را عودت دهم ؟

بله در صورت عدم رضایت از خرید می توانید نسبت به برگشت محصول خریداری شده اقدام کنید.